Sebarkanlah salam sesama islam...

Monday, September 20, 2010

Selamat Hari Raya idilfitri..

Assalamualaikum,

Masih dlm mood raye, org melayu raya sebulan kan.? org putih aku tak tau ler. Selamat kembali bekerja, dan slmt kembali belajar kpd yg masih belajar.

Ha, ni lah antara bahan utk juadah buat penghilang dahaga waktu berbuka utk puasa hari yg ke 30 baru2 ni. Dptlah berbuka puasa ngan mak, abah, adik-beradik, anak2 buah dan famili di kampung halaman. Alhamdulillah.. errgh.

Haa, sebelum balik kg., ni lah antara yg. dah kena buat. Kena tukar bearing untuk Air-cond compressor. Biasala.. bosi.. lamer2 hauz ler dia.

Ni, Syahmi.. sebok lah dia cari kasut raye.. kat Rawang jer.. last2 dpt..  2psg tuk dia.
Yang ni lak.. Dalam berkunjung2an di hari raya pertama.. Syahmi sempat lah posing kat Vespa sedara di Pt. Jarum Darat, Muo ni.

Hah..! Along & Angah pun nak ngetest gak. Dah.. tu cari apa tu.. cari gear ke ..tak jumpa?


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Burdah selawat.

Loading...

Ust. M. Arifin Ilham.

ikimfm on-line

surah-surah lazim.

Loading...

Azmil Mustafa.

Loading...

Tafaqquh Fiddin.

Loading...

Ahmed Saud.

Loading...

Ustaz Azhar Idrus

Loading...

KH. ZAINUDDIN MZ.

Loading...

Bacaan Al Quran Yang Merdu.

Loading...

Syeikh Muhammad Nuruddin bin Haji Marbu bin Abdullah Thayyib al-Banjari.

Loading...

USTAZ ABDULLAH YASIN.

Loading...

Riyadh - Akhil Hayy.

Loading...

Ust. M. Arifin Ilham.

Loading...

Ust. Tuan Ibrahim Tuan Man.

Loading...